Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Чемерис О. А. Коректність формулювання умови геометричної задачі у науковій діяльності студенті / О. А. Чемерис // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 161-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_31 Розглянуто методичні особливості науково-дослідницької діяльності студентів фізико-математичного факультету під час написання курсових і дипломних робіт з геометрії. Наголошено на важливості пошукової діяльності, яка сприяє науковій творчості та методичній підготовці майбутніх фахівців. Увагу приділено принципу визначеності у геометричних задачах, який є важливим критерієм для створення авторських завдань. Наведено приклади узагальнень базових елементів в умові для обчислення та побудови різних геометричних фігур (три-, чотири-, багатокутників і багатогранників). Підібрано типові задачі на самостійне опрацювання матеріалу тем конструктивної планіметрії, з неявним заданням числових даних та не розв'язані циркулем і лінійкою. Описано зв'язок алгебричного методу розв'язування задач на побудову з коректністю умови. Зазначено, що принцип визначеності фігури надає змогу зрозуміти завдання, алгоритмізує наші дії під час розв'язання та надає можливість досить просто дати відповідь на запитання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чемерис О. А. Коректність формулювання умови геометричної задачі у науковій діяльності студенті / О. А. Чемерис // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 161-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |