Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Розуменко А. О. 
Узагальнення та систематизація знань студентів при вивченні математичної статистики / А. О. Розуменко // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_25
Розглянуто питання узагальнення та систематизації знань студентів під час вивчення курсу "Теорія ймовірностей та математична статистика". Обгрунтовано ефективність використання прийомів узагальнення та систематизації знань студентів у процесі засвоєння навчального матеріалу з математичної статистики. Розглянуто різні підходи щодо трактування поняття узагальнення, надано характеристику різним етапам узагальнення та систематизації знань. Розкрито специфіку теми "Статистична перевірка статистичних гіпотез", яка є однією з основних тем математичної статистики. Запропоновано ознайомити студентів із загальним алгоритмом статистичної перевірки параметричних гіпотез і загальним правилом прийняття гіпотез залежно від виду критичної області, яку вибирає дослідник відповідно до виду альтернативної гіпотези. Запропоновано таблицю, в якій систематизовано способи розв'язування задач на перевірку статистичних гіпотез різних типів (порівняння двох дисперсій нормальних генеральних сукупностей; порівняння виправленої вибіркової дисперсії з гіпотетичною генеральною дисперсією нормальної сукупності; порівняння двох середніх нормальних генеральних сукупностей, дисперсії яких відомі; порівняння двох середніх нормальних генеральних сукупностей, дисперсії яких невідомі та співпадають (малі незалежні вибірки); порівняння вибіркової середньої з гіпотетичної генеральною середньою нормального розподілу; порівняння відносної частоти з гіпотетичною ймовірністю появи події.
  Повний текст PDF - 1.312 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Розуменко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Розуменко А. О. Узагальнення та систематизація знань студентів при вивченні математичної статистики / А. О. Розуменко // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського