Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Опачко М. В. Проблеми формування змісту дидактичного менеджменту / М. В. Опачко // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_23 Розкрито проблеми формування змісту дидактичного менеджменту. На формування змісту дидактичного менеджменту впливають різні чинники: з одного боку - це система управління навчально-пізнавалною діяльністю учнів, тобто прив'язана до навчальних програм загальноосітньої школи. З іншого - це система вдосконалення методичної підготовки вчителя. Узагальнення основоположних позицій теорії класичного менеджменту, філософії освітнього і педагогічного менеджменту, а також методології сучасного педагогічного процесу, уможливлює представлення змісту дидактичного менеджменту динамічними інформаційно-діяльнісними модулями: проектування методичної системи; організація та управління у дидактичному процесі; моделювання дидактичної взаємодії; діагностування ефективності реалізації методичної системи. Засвоєння змісту дидактичного менеджменту базується на опануванні вчителем системи знань інтегративного характеру: з курсів - філософії сучасної освіти, загальної педагогіки (а саме, дидактики), загальної і соціальної психології, основ загального і педагогічного менеджменту та самоменеджменту, загальної фізики та методики її викладання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Опачко М. В. Проблеми формування змісту дидактичного менеджменту / М. В. Опачко // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |