Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Галатюк Т. Ю. Формування методологічної культури учнів у процесі розв’язування творчих фізичних задач / Т. Ю. Галатюк, Ю. М. Галатюк // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_10 Розглянуто проблему формування методологічної культури учнів у процесі навчання фізики. Показано, що методологічна культура є однією з ключових дидактичних категорій, яка визначає результативність природничої освіти. Одним із основних структурних компонентів методологічної культури є методологічні знання та пізнавальні уміння. Пізнавальні уміння в даному контексті - це методологічні знання в дії. Методологічні знання і пізнавальні уміння формуються та реалізуються через застосування відповідних методів і прийомів наукового пізнання та проявляються у виконанні відповідних розумових і практичних дій у процесі творчої навчально-пізнавальної діяльності. Механізмом формування методологічної культури учнів у навчанні фізики є процес розв'язування творчих пізнавальних задач. Зокрема мова йде про ознайомлення учнів із методами моделювання та аналогії у контексті формування методологічної культури. Розглянуто приклад застосування методів моделювання й аналогії у процесі розв'язування творчої пізнавальної задачі. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Галатюк Т. Ю. Формування методологічної культури учнів у процесі розв’язування творчих фізичних задач / Т. Ю. Галатюк, Ю. М. Галатюк // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |