Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Галатюк Т. Ю. 
Формування методологічної культури учнів у процесі розв’язування творчих фізичних задач / Т. Ю. Галатюк, Ю. М. Галатюк // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_10
Розглянуто проблему формування методологічної культури учнів у процесі навчання фізики. Показано, що методологічна культура є однією з ключових дидактичних категорій, яка визначає результативність природничої освіти. Одним із основних структурних компонентів методологічної культури є методологічні знання та пізнавальні уміння. Пізнавальні уміння в даному контексті - це методологічні знання в дії. Методологічні знання і пізнавальні уміння формуються та реалізуються через застосування відповідних методів і прийомів наукового пізнання та проявляються у виконанні відповідних розумових і практичних дій у процесі творчої навчально-пізнавальної діяльності. Механізмом формування методологічної культури учнів у навчанні фізики є процес розв'язування творчих пізнавальних задач. Зокрема мова йде про ознайомлення учнів із методами моделювання та аналогії у контексті формування методологічної культури. Розглянуто приклад застосування методів моделювання й аналогії у процесі розв'язування творчої пізнавальної задачі.
  Повний текст PDF - 1.189 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Галатюк Т.
  • Галатюк Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Галатюк Т. Ю. Формування методологічної культури учнів у процесі розв’язування творчих фізичних задач / Т. Ю. Галатюк, Ю. М. Галатюк // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 2. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_2_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського