Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Дегтярьова Н. В. Методичні особливості навчання студентів розмітки блоків при вивченні таблиць каскадних стилів / Н. В. Дегтярьова // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 1. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_1_8 Вивчено методичні особливості навчання студентів мові гіпертекстової розмітки (МГТР), таблиць каскадних стилів на прикладі опису блоків. Обгрунтовано актуальність вивчення МГТР попри велике заповнення простору глобальної мережі системами управління контентом. Акцентовано увагу на веб-компетентностях як на одній зі складових інформатичних компетентностей майбутнього учителя інформатики. Запропоновано розглянути поступове опанування навичками роботи з блоком як один із елементів логічної структури веб-сторінки, в контексті чого також описано сучасний підхід до логічного розбиття веб-сторінки. Запропоновано використання методу репродуктивної діяльності та методу аналогій як необхідних методів за первинного закріплення знань. Наведено приклад частини практичної роботи. З метою зацікавленості та реалізації творчого підходу наведено приклади оформлення рухомого тексту на веб-сторінках. Використано електронні ресурси, в яких розташовано колекції зразків оформлення різних елементів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дегтярьова Н. В. Методичні особливості навчання студентів розмітки блоків при вивченні таблиць каскадних стилів / Н. В. Дегтярьова // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 1. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_1_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |