Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Юрченко А. О. Про візуалізацію навчального матеріалу засобами flash-технологій (на прикладі вивчення тригонометричних функцій) / А. О. Юрченко, А. В. Логвін, О. В. Лаштун, К. М. Безверха, О. В. Семеніхіна // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 1. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_1_29 Зазначено, що високий рівень інформатизації всіх сфер людської діяльності зумовлює активний розвиток і використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Педагог має адаптуватися до сучасних тенденцій інформаційного суспільства, а тому має ефективно обирати та застосовувати ті технології, які сприяють досягненню поставленої мети, тим самим підвищуючи і свою професійну культуру. Використання мультимедійних технологій надає змогу заощаджувати час, підвищує дієвість навчальних матеріалів. Мультимедійна інформація виділяється чіткістю, лаконічністю, доступністю. У процесі роботи з нею учні вчаться аналізувати, висловлювати власну думку, вдосконалюють вміння працювати на комп'ютері та використовувати різні інформаційні засоби. Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці візуальної підтримки вивчення теми "Тригонометричні функції та їх властивості", яку можна використовувати не тільки на уроках, а й в позанавчальний час у процесі організації самостійної роботи учнів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Юрченко А. О. Про візуалізацію навчального матеріалу засобами flash-технологій (на прикладі вивчення тригонометричних функцій) / А. О. Юрченко, А. В. Логвін, О. В. Лаштун, К. М. Безверха, О. В. Семеніхіна // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 1. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_1_29. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |