Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Швардак М. В. Проблемне навчання в умовах сучасної школи / М. В. Швардак // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 1. - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_1_28 Розкрито передумови виникнення та розвитку в педагогічній науці елементів проблематизації; визначено сутність понять "проблема", "проблемне навчання". Проведено паралелі між проблемами об'єктивного та суб'єктивного характеру, між відкриттям нових знань вченими та відкриттям школярів у процесі навчання. Визначено, що основою шкільного навчання є наукова творчість. Розкрито алгоритм відкриття знань вченими. Здійснено порівняльний аналіз проблемного навчання з традиційним. Проаналізовано специфіку реалізації проблемного навчання через використання на уроках проблемних ситуацій на конкретних прикладах. Виявлено, що проблемні ситуації найчастіше використовуються вчителями двох видів: проблемна ситуація, яка базується на здивуванні та проблемна ситуація, пов'язана з інтелектуальним утрудненням. Надано алгоритм розв'язання проблемної ситуації на уроках. Визначено умови ефективного застосування в навчальному процесі проблемних ситуацій. З'ясовано переваги та недоліки технології проблемного навчання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Швардак М. В. Проблемне навчання в умовах сучасної школи / М. В. Швардак // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 1. - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_1_28. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |