Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Семерня О. М. 
Актуальність підготовки майбутніх учителів-предметників за умов профільної освіти в старших класах з фізики / О. М. Семерня // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 1. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_1_24
Розглянуто актуальну проблему підготовки майбутніх учителів-предметників фізико-технологічного профілю (ФТП) для старшої школи. На підставі аналізу, узагальнення та систематизації наукових джерел, офіційних документів, інтернет ресурсів висвітлено теоретичні обгрунтування та практичні описи нагальної потреби в підготовці майбутнього вчителя-предметника ФТП у старших класах з навчальних предметів "Фізика" та "Людина і природа"; запропоновано основні положення нової концепції підготовки таких фахівців. Зроблені висновки можна використовувати під час теоретичного обгрунтування та практичної розробки методики компетентнісного становлення майбутніх учителів ФТП.
  Повний текст PDF - 1.171 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Семерня О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Семерня О. М. Актуальність підготовки майбутніх учителів-предметників за умов профільної освіти в старших класах з фізики / О. М. Семерня // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 1. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_1_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського