Бабич І. О.
Тексти фізичного змісту як дидактичний засіб в методичній системі навчання учнів суспільно-гуманітарного профілю / І. О. Бабич, І. Ю. Слободянюк // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 4. - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_4_5
Описано методичні прийоми використання текстів фізичного змісту як дидактичного засобу для учнів суспільно-гуманітарного профілю. Проаналізовано дефініцію "текст фізичного змісту", його особливості та практичну реалізацію під час навчання фізики. Узагальнено вимоги до роботи з інформацією, яка представляється в тексті фізичного змісту. Встановлено, що перераховані уміння спрямовані на виявлення розуміння суті інформації, що розміщена в тексті, її перекодування та аналізу на підставі знань і умінь, які формуються в курсі фізики. Надано перелік умінь, які формуються в учнів у процесі опрацювання текстів із науковою інформацією та, фізичною зокрема. Наведено приклад тексту, що містить інформацію про фізичні фактори забруднення навколишнього середовища або їх вплив на живі організми і людину та завдання до нього, які спрямовані на формування умінь працювати з текстом. Зокрема, завдання до текстів можуть перевіряти розуміння інформації, наданої в тексті, розуміння суті фізичних термінів, що використовуються в тексті, уміння оцінювати ступінь впливу описаних у тексті фізичних факторів на забруднення навколишнього середовища тощо.
Цитованість авторів публікації:Бабич І.Слободянюк І.
Бібліографічний опис для цитування:
Бабич І. О. Тексти фізичного змісту як дидактичний засіб в методичній системі навчання учнів суспільно-гуманітарного профілю / І. О. Бабич, І. Ю. Слободянюк // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 4. - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_4_5.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити
"Анкету науковця"
|