Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Слободяник О. В. Елементи методики використання соціальних мереж під час самостійної роботи з фізики / О. В. Слободяник // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 4. - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_4_30 Порушено питання щодо доцільності використання соціальних мереж як засобу навчання під час вивчення дисциплін природничо-математичного циклу, зокрема фізики. Наведено "плюси" та можливості застосування соціальних мереж у навчально-виховному процесі (НВП), в тому числі і для організації та контролю самостійної роботи учнів. У вигляді діаграм наведено результати опитування учнів щодо користування соціальними мережами в повсякденному житті та які найважливіші функції вони виділяють. Наведено приклади можливих індивідуальних або групових завдань і можливість контролю виконання учнями цих завдань за допомогою сервісів соціальних мереж. Проілюстровано зразки виконання таких завдань у вигляді скріншотів. Зазначено, що використання інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема, соціальних мереж у НВП стимулює розвиток творчих здібностей, підвищує пізнавальний інтерес і мотивацію до навчальної дисципліни, сприяє обміну інформацією, забезпечує зворотний зв'язок з батьками. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Слободяник О. В. Елементи методики використання соціальних мереж під час самостійної роботи з фізики / О. В. Слободяник // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 4. - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_4_30. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |