Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Муравський С. А. Формування предметної компетентності студентів у процесі вивчення фізики у вищих навчальних закладах / С. А. Муравський // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 4. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_4_22 Розглянуто особливості використання компетентністного підходу в процесі викладання фізики у вищих навчальних закладах, який передбачає засвоєння студентами різного роду знань, умінь, навичок, що надасть можливість їм у майбутньому діяти ефективно в ситуаціях професійного, особистого та суспільного життя. Описано різницю між традиційними підходами і компетентністним, між компетенцією і компетентністю, наведено основні структурні елементи компетентності. Розглянуто шляхи формування предметної компетентності, яка виступає як здатність застосування студентами вивчених формул, законів і явищ, при вирішенні поставлених завдань і використання знань в життєвих ситуаціях. Запропоновано з власного досвіду роботи рівні формування предметної компетентності, які досягаються в процесі складання та розв'язування фізичних задач. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Муравський С. А. Формування предметної компетентності студентів у процесі вивчення фізики у вищих навчальних закладах / С. А. Муравський // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 4. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_4_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |