Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Шишенко І. В. Забезпечення прикладної спрямованості шкільного курсу математики в класах з гуманітарним профілем навчання / І. В. Шишенко // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 3. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_3_19 Наголошено, що прикладна спрямованість шкільного курсу математики забезпечує активізацію пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання математики через формування в учнів стійких мотивів до навчання, посилення інтересу до вивчення математики, підвищення рівня пізнавальної активності та самостійності учнів. У класах з гуманітарним профілем навчання дієвим засобом забезпечення прикладної спрямованості шкільного курсу математики є створення учнями портфоліо. Головною особливістю ведення портфоліо з розв'язування прикладних задач учнями класів з гуманітарним профілем навчання є орієнтація на розвиток здатності відшуковувати розв'язання задачі без глибоких і широких математичних знань, навичок і вмінь та інтерпретувати результати задачі. Розглянуто мету, завдання, етапи роботи учнів і вчителя над виконанням портфоліо, особливості контролю та оцінювання створення учнями портфоліо; наведено прикладні задачі, які були запропоновані учням класів з гуманітарним профілем навчання в процесі вивчення теми "Числові функції" для створення портфоліо. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шишенко І. В. Забезпечення прикладної спрямованості шкільного курсу математики в класах з гуманітарним профілем навчання / І. В. Шишенко // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 3. - С. 125-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_3_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |