Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Семерня О. М. 
Методологія результативного навчання майбутніх учителів фізики в аспекті аналізування пізнання / О. М. Семерня // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 3. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_3_16
Мета роботи - висвітлити проблему підготовки майбутнього вчителя фізики в контексті сьогодення. Проілюстровано компетентнісний підхід та описано метод аналізу в пізнанні майбутнього вчителя фізики. У результаті аналізу, вперше доведено, що існують якісні ознаки професійної підготовки майбутнього вчителя фізики. Проаналізовано наукову проблему теперішнього стану національної освіти, як такої, що потребує дієвого (а не формального) застосування професійних знань на практиці, у будь-якій сфері діяльності особистості, особливо в Україні. Досліджено формування методичної компетентності майбутнього вчителя фізики через аналіз в пізнанні. Особливу увагу приділено термінам "дієвість", "методична компетентність", "навчально-методичні завдання" та "сценарії професійних ігор із логічним навантаженням". Основний зміст дослідження полягає в активному залученні студентів до професійної діяльності та виявленні в дії педагогічних знань у процесі вивчення методики навчання фізики.
  Повний текст PDF - 871.891 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Семерня О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Семерня О. М. Методологія результативного навчання майбутніх учителів фізики в аспекті аналізування пізнання / О. М. Семерня // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 3. - С. 109-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_3_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського