Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Пікуляк М. В. 
Моделювання сценаріїв адаптивного навчання в системі дистанційної освіти / М. В. Пікуляк // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 3. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_3_12
Запропоновано метод сценаріїв для побудови індивідуальної навчальної траєкторії в автоматизованій системі дистанційної освіти. Побудовано адаптивний модуль, перевагами якого є формування індивідуального теоретичного матеріалу відповідно до навчальних потреб окремого студента. Розроблено модель сценарного прикладу, використання якого надає можливість описати навчальні ситуації та можливі напрямки продовження навчального процесу. Реалізовано адаптивний модуль у вигляді матриці переходів, що забезпечило співставлення індексів і типів квантів із відповідним сценарним прикладом. Надано загальну схему управління навчальним процесом, яка надає можливість із набору розрізнених факторів і відомостей сформувати пов'язану структуровану модель навчального курсу і надає можливість реалізувати диференційований підхід до студентів із різним рівнем готовності до навчання.
  Повний текст PDF - 967.337 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пікуляк М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пікуляк М. В. Моделювання сценаріїв адаптивного навчання в системі дистанційної освіти / М. В. Пікуляк // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 3. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_3_12.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського