Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Лущин С. П. Особливості застосування білінгвістичного методу навчання при викладанні курсу загальної фізики в технічному університеті / С. П. Лущин // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 2. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_2_11 Розглянуто особливості застосування білінгвістичного методу навчання. Обгрунтовано перспективність і практичну цінність такого методу для підготовки висококваліфікованих фахівців. Розроблено та впроваджено методику викладання курсу загальної фізики в технічному університеті з застосуванням білінгвістичного методу навчання. Застосовується двомовна практика викладання українською та англійською мовами з синхронним перекладом. Матеріали лекцій і лабораторного практикуму надаються англійською та українською мовами з синхронним перекладом на суміжних сторінках. Застосування синхронного перекладу надає можливість нівелювати різний початковий рівень мовної підготовки як українських, так і іноземних студентів, що надає можливість підвищити рівень сприйняття навчального матеріалу. Розроблений англо-український словник фізичних термінів збагачує знання зі спеціальної науково-технічної термінології. Викладання курсу загальної фізики англійською та українською мовами надає можливість навчити студентів читання і перекладу спеціальної наукової літератури, написанню наукових доповідей і статей та надає навички усної мови для професійного діалогу. Практичний досвід застосування білінгвістичного методу навчання надає можливість вважати його доцільним для підвищення якості підготовки фахівців технічного та гуманітарного профілю згідно з вимогами сучасного часу. Застосування цього методу надає можливість більш повно інтегруватись майбутнім фахівцям в єдиний освітній і науковий європейський простір. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лущин С. П. Особливості застосування білінгвістичного методу навчання при викладанні курсу загальної фізики в технічному університеті / С. П. Лущин // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 2. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_2_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |