Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Voskoglou M. Gr. Fuzzy numbers as an assessment tool in the apos/ace instructional treatment for mathematics / M. Gr. Voskoglou // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 29-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_5 Використано комбінацію методів трикутних нечітких чисел (TFNs) та центра тяжіння (COG) як техніки дефазифікації для оцінки знань і навичок студентів універистету у процесі навчання математики у межах APOS/ACE. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Voskoglou M. Gr. Fuzzy numbers as an assessment tool in the apos/ace instructional treatment for mathematics / M. Gr. Voskoglou // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 29-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |