Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Сільвейстр А. М. Використання елементів курсу теоретичної фізики для формування природничо-наукових знань у майбутніх учителів хімії і біології / А. М. Сільвейстр // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 151-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_17 Розглянуто питання щодо використання елементів курсу теоретичної фізики під час вивчення дисципліни "Фізика" у майбутніх учителів хімії і біології. Теоретично обгрунтовано та вказано на роль курсу теоретичної фізики для формування природничо-наукових знань у майбутніх учителів хімії і біології. Звернено увагу на висновки, до яких призводить викладання деяких питань теоретичної фізики для формування природничо-наукової картини світу у студентів нефізичних спеціальностей педагогічних університетів. Такий підхід до вивчення курсу фізики допоможе студентам вияснити деякі важливі методологічні та світоглядні питання фізики та встановити взаємозв'язок фундаментальних фізичних теорій у хімічних і біологічних процесах. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сільвейстр А. М. Використання елементів курсу теоретичної фізики для формування природничо-наукових знань у майбутніх учителів хімії і біології / А. М. Сільвейстр // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 151-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |