Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Семерня О. М. 
Формування методичних компетентностей майбутніх учителів на різних кваліфікаційних рівнях обізнаності з методики навчання фізики / О. М. Семерня // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 135-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_16
Проаналізовано контрольні заходи з дисципліни "Методика навчання фізики" ("МНФ"), які включають оперативний, поточний, тематичний і підсумковий контроль. Показано, що поточний контроль здійснюється під час проведення практичних, лабораторних занять з дисципліни "МНФ" і має на меті перевірку рівня підготовленості студента до виконання конкретної роботи. Констатовано, що в Кам'янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка форму проведення поточного контролю з дисципліни "МНФ" під час навчальних занять і систему оцінювання рівня знань визначає кафедра методики викладання фізики та дисциплін технологічної освітньої галузі. Наголошено, що підсумковий контроль з дисципліни "МНФ" проводиться з метою оцінювання результатів навчання на певному освітньому (кваліфікаційному) рівні або на окремих його завершальних етапах. Констатовано, що підсумковий контроль з дисципліни "МНФ" у Кам'янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка, включає семестровий контроль та державну атестацію студента, випускника кафедри методики викладання фізики та дисциплін технологічної освітньої галузі. Констатовано також, що Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка використовує письмову форму підсумкового контролю після закінчення логічно завершеної частини лекційних, лабораторних, практичних занять і самостійної та індивідуальної, модульних робіт з дисципліни "МНФ" та їх результати враховує при виставленні підсумкової оцінки. Аргументуємо, що: формування методичних компетентностей майбутніх учителів фізики на різних освітніх (кваліфікаційних) рівнях обізнаності з дисципліни "МНФ", має свої особливості, у ракурсі діяльності наукової школи "Теоретико-технологічні аспекти об'єктивізації контролю навчальної діяльності" при кафедрі методики викладання фізики і дисциплін технологічної освітньої галузі. Причино-наслідковим зв'язком визначено дієвість як методичну компетентність вчителя фізики, і на прикладах нових форм контролю, показано як управляти її формуванням і розвитком у процесі вивчення методики навчання фізики, як академічної дисципліни. Описано через дієвість перший рівень вищої освіти для майбутнього вчителя фізики, який реалізує формування різних ступенів методичних знань, педагогічних умінь, особистісних цінностей, особистісних якостей виявлення у дії, та показано, як визначається і оцінюється методична компетентність майбутнього фахівця.
  Повний текст PDF - 1.016 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Семерня О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Семерня О. М. Формування методичних компетентностей майбутніх учителів на різних кваліфікаційних рівнях обізнаності з методики навчання фізики / О. М. Семерня // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 135-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського