Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Пухно С. В. Особливості проходження адаптації першокурсників ВНЗ як чинник формування системи професійних Знань / С. В. Пухно // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 115-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_14 Наведено особливості проходження адаптації студентів педагогічних спеціальностей під час навчання у ВНЗ та їх значення для формування системи базових знань, а також - професійного становлення майбутнього фахівця. Особливості проходження адаптації залежать від проходження молодою людиною попередніх інститутів соціалізації, їх індивідуальних особливостей, а також від організації навчально-виховної роботи у ВНЗ. Складовою цієї роботи є навчально-дослідна робота (НДР) студентів ВНЗ, яка є системою обов'язкових навчальних занять, всіх видів завдань різних видів практики. Різновиди НДР сприяють збагачення студентом базовими знаннями, вміннями, навичками і вимагають досить складної організації керівництва цією діяльністю. Вирішення студентом в процесі навчання та під час проходження практики складних навчально-дослідних завдань, сприяє формуванню та виробленню навичок ефективного вирішення завдань професійної діяльності і сприяє активному формуванню професійних якостей особистості. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пухно С. В. Особливості проходження адаптації першокурсників ВНЗ як чинник формування системи професійних Знань / С. В. Пухно // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 115-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |