Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Мовчан С. М. Інтегрований підхід у проектному навчанні алгебри учнів основної школи / С. М. Мовчан // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_12 Описано доцільність використання інтегрованого підходу у проектному навчанні алгебри учнів основної школи, оскільки такий підхід у навчанні не тільки сприяє формуванню й об'єднанню знань із різних освітніх галузей навколо певного поняття чи теми, а й надає можливість учням цілісно сприймати навколишній світ. Доцільність інтегрованого поєднання інформації з різних навчальних дисциплін у єдине ціле пояснюється не тільки можливістю оптимізувати навчально-виховний процес, а й забезпечити різнобічне вивчення навчального матеріалу, вищий рівень його осмислення. Акцентовано увагу не тільки на використанні математичного апарату у навчанні фізики, хімії, біології, географії, інформатики, трудового навчання, економіки тощо, а й на поширенні елементів знань, умінь і практичних навичок учнів із цих предметів до демонстрації прикладного застосування математичних законів і методів; наведено приклади задач з теми "Елементи прикладної математики" та приклади можливих тем міжпредметних проектів, які підпорядковані навчальній програмі з алгебри основної школи. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мовчан С. М. Інтегрований підхід у проектному навчанні алгебри учнів основної школи / С. М. Мовчан // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |