Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Петренко С. І. Про модель формування ІКТ-компетентності майбутнього учителя математики / С. І. Петренко // Фізико-математична освіта. - 2015. - Вип. 2. - С. 49-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2015_2_8 Проаналізовано теоретичні та практичні аспекти підготовки майбутніх учителів математики, а також загальні тенденції, які спрямовані на реалізацію процесу формування ІКТ-компетентності майбутнього вчителя математики, як суттєвої складової загальної педагогічної компетентності сучасного спеціаліста. Запропонована модель формування ІКТ-компетентності базується на соціальному замовленні, яке визначає цільовий блок, на основі якого визначаються всі складові (змістова, операційна, діагностична) моделі формування ІКТ-компетентності майбутнього вчителя математики. Розглядаючи структурні компоненти моделі формування ІКТ-компетентності майбутнього учителя математики особливу увагу приділено висвітленню теоретико-методичної основи процесу, що базується на загальнонаукових (когнітивному, системно-діяльнісному, термінологічному та технологічному), спеціально-наукових (компетентнісному, особистісно-орієнтованому, структурному, моделювання) підходах і на принципах навчання (науковості, системності та послідовності, доступності навчання, зв'язку навчання з реальним життям, свідомої активності у навчанні, наочності, міцності знань, вмінь, навичок, індивідуального підходу та емоційності навчання). Теоретико-методична основа визначає зміст навчання у процесі формування ІКТ-компетентності майбутнього вчителя математики. Зміст навчання опосередковано впливає на компоненти операційної складової (методи, форми, засоби). Введення у модель діагностичного компоненту забезпечує зворотний зв'язок (контроль та оцінку проміжних і кінцевих результатів) у вирішенні освітніх, розвивальних і виховних завдань: сформованості знань, вмінь, навичок, досвіду, світоглядної спрямованості особистості, її професійної мобільності та самодостатності, що складають результат. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Петренко С. І. Про модель формування ІКТ-компетентності майбутнього учителя математики / С. І. Петренко // Фізико-математична освіта. - 2015. - Вип. 2. - С. 49-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2015_2_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |