Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Шевченко І. Приклади візуалізації у навчанні математики / І. Шевченко // Фізико-математична освіта. - 2014. - Вип. 2. - С. 65-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2014_2_8 Обгрунтовано доцільність використання візуалізації як актуальної технології навчання математики. Розглянуто візуалізовані завдання трьох типів: статичні схеми, динамічні моделі та комп'ютерні дидактичні матеріали, які пропонуються науковцями або є авторськими. Розв'язання таких завдань базуються на використанні геометричних тлумачень математичних понять, асоціативних зв'язках через колір чи форму об'єктів та їх кількісних або аналітичних характеристик і динамічній візуалізації змін певних параметрів і відповідних їм конструкцій. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шевченко І. Приклади візуалізації у навчанні математики / І. Шевченко // Фізико-математична освіта. - 2014. - Вип. 2. - С. 65-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2014_2_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |