Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Шевченко І. 
Приклади візуалізації у навчанні математики / І. Шевченко // Фізико-математична освіта. - 2014. - Вип. 2. - С. 65-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2014_2_8
Обгрунтовано доцільність використання візуалізації як актуальної технології навчання математики. Розглянуто візуалізовані завдання трьох типів: статичні схеми, динамічні моделі та комп'ютерні дидактичні матеріали, які пропонуються науковцями або є авторськими. Розв'язання таких завдань базуються на використанні геометричних тлумачень математичних понять, асоціативних зв'язках через колір чи форму об'єктів та їх кількісних або аналітичних характеристик і динамічній візуалізації змін певних параметрів і відповідних їм конструкцій.
  Повний текст PDF - 3.016 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шевченко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шевченко І. Приклади візуалізації у навчанні математики / І. Шевченко // Фізико-математична освіта. - 2014. - Вип. 2. - С. 65-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2014_2_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шевченко Ігор Леонідович (фізико-математичні науки)
  • Шевченко Ігор Васильович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського