Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Шамрай С. Спецкурси з вивчення програмних засобів математичного спрямування: порівняльний аналіз / С. Шамрай // Фізико-математична освіта. - 2014. - Вип. 2. - С. 55-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2014_2_7 Розкрито питання вивчення комп'ютерних математичних інструментів та їх використання сучасними вчителями математики у своїй професійній діяльності. Наведено результати анкетування вчителів, щодо використання комп'ютерного інструментарію у їх роботі. Проведено огляд навчальних курсів, покликаних сформувати уміння та навички використовувати у професійній діяльності вчителя математичні програмні засоби. Розглянуто навчальні плани математичних спеціальностей, які зафіксовані або у дисертаційних дослідженнях, або викладені на офіційних сайтах вищих навчальних закладів. Опрацьовані програми узагальнено та систематизовано у таблицю, в якій наведено стислі характеристики навчальних курсів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шамрай С. Спецкурси з вивчення програмних засобів математичного спрямування: порівняльний аналіз / С. Шамрай // Фізико-математична освіта. - 2014. - Вип. 2. - С. 55-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2014_2_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |