Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Бабич О. До питання про співвідношення понять наочність і візуалізація / О. Бабич, О. Семеніхіна // Фізико-математична освіта. - 2014. - Вип. 2. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2014_2_6 Розглянуто підходи щодо означення понять "наочність" і "візуалізація". За аналізом тлумачень цих термінів зроблено висновок про хибність їх ототожнення. Поняття "наочність" є більш широким по відношенню до терміну "візуалізації", але поняття "візуалізація" не може "поглинутися" наочністю через включення у цей термін додаткових вимог конструювання наочного образу. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бабич О. До питання про співвідношення понять наочність і візуалізація / О. Бабич, О. Семеніхіна // Фізико-математична освіта. - 2014. - Вип. 2. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2014_2_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |