Наукова періодика України | Фізико-математична освіта | ||
Безуглий Д. Прийоми візуального подання навчальної інформації / Д. Безуглий // Фізико-математична освіта. - 2014. - Вип. 2. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2014_2_3 Зазначено щодо важливості використання візуальної підтримки під час навчання учнів в загальноосвітніх навчальних закладах. На підтримку даної тези наведено наступні аргументи: до 90 % інформації передається візуальними каналами, оскільки відбулися значні зміни в засобах, які реалізують унаочнення інформації; основою засобів обміну інформації є зорове та візуальне мислення; великі обсяги інформації можна представляти в лаконічній формі; пізнавальні процеси повинні спиратися на когнітивно-візуальні форми відображення знань. Описано прийоми ущільнення або покрокового згортання інформації (залежно від виду та змісту навчальної інформації), які базуються на застосуванні різноманітних візуальних підходів. Серед яких виділяють прийоми візуального структурування: діаграми, денотатні графи, схеми фішбоун, схеми "Будівля", "стратегічні" (дорожні) карти (roadmaps), променеві схеми-павуки (spiders), каузальні ланцюги (causal chains) та інтелект-карти (mind maps). Розглянуто фактори, які необхідно враховувати у процесі розробки навчально-методичних матеріалів задля забезпечення максимальної ефективності від їх подальшого використання під час навчання. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Безуглий Д. Прийоми візуального подання навчальної інформації / Д. Безуглий // Фізико-математична освіта. - 2014. - Вип. 2. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2014_2_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |