![]() | Наукова періодика України | ![]() | Фізико-математична освіта |
Безуглий Д. Візуалізація як сучасна стратегія навчання / Д. Безуглий // Фізико-математична освіта. - 2014. - Вип. 1. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2014_1_3 Проаналізовано різні підходи до визначення поняття візуалізація. Розглянуто функції візуалізації, доцільність її використання під час навчання. Описано погляди науковці щодо застосування засобів візуалізації на уроках. Запропоновано власноруч створені засоби візуалізації для підтримки вивчення тем "Інтерполяція" та "Методи розв'язування нелінійних рівнянь". Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Безуглий Д. Візуалізація як сучасна стратегія навчання / Д. Безуглий // Фізико-математична освіта. - 2014. - Вип. 1. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2014_1_3.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |