Наукова періодика України Фізико-математична освіта


Безуглий Д. 
Візуалізація як сучасна стратегія навчання / Д. Безуглий // Фізико-математична освіта. - 2014. - Вип. 1. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2014_1_3
Проаналізовано різні підходи до визначення поняття візуалізація. Розглянуто функції візуалізації, доцільність її використання під час навчання. Описано погляди науковці щодо застосування засобів візуалізації на уроках. Запропоновано власноруч створені засоби візуалізації для підтримки вивчення тем "Інтерполяція" та "Методи розв'язування нелінійних рівнянь".
  Повний текст PDF - 1.43 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Безуглий Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Безуглий Д. Візуалізація як сучасна стратегія навчання / Д. Безуглий // Фізико-математична освіта. - 2014. - Вип. 1. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2014_1_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського