Наукова періодика України Финансовые услуги


Кукурудз О. М. 
Літературний product placement як метод впливу на цільову аудиторію страховика / О. М. Кукурудз, М. А. Попова, В. В. Тринчук // Финансовые услуги. - 2017. - № 5. - С. 24-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/finu_2017_5_8
  Повний текст PDF - 177.628 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кукурудз О.
  • Попова М.
  • Тринчук В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кукурудз О. М. Літературний product placement як метод впливу на цільову аудиторію страховика / О. М. Кукурудз, М. А. Попова, В. В. Тринчук // Финансовые услуги. - 2017. - № 5. - С. 24-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/finu_2017_5_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кукурудз Оксана Михайлівна (економічні науки)
  • Тринчук Віктор Вікторович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського