Наукова періодика України | Финансовые услуги | ||
Кукурудз О. М. Літературний product placement як метод впливу на цільову аудиторію страховика / О. М. Кукурудз, М. А. Попова, В. В. Тринчук // Финансовые услуги. - 2017. - № 5. - С. 24-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/finu_2017_5_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кукурудз О. М. Літературний product placement як метод впливу на цільову аудиторію страховика / О. М. Кукурудз, М. А. Попова, В. В. Тринчук // Финансовые услуги. - 2017. - № 5. - С. 24-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/finu_2017_5_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |