Наукова періодика України | Фінансові дослідження | ||
Ільчук В. П. Фінансове забезпечення процесів створення та просування винного бренда / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк // Фінансові дослідження. - 2016. - № 1. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/find_2016_1_12 Показано важливість участі держави у процесах створення та просування винного бренда та визначені джерела їх фінансування. Проаналізовано зарубіжний досвід державної підтримки процесів створення та просування винного бренда. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ільчук В. П. Фінансове забезпечення процесів створення та просування винного бренда / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк // Фінансові дослідження. - 2016. - № 1. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/find_2016_1_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |