Наукова періодика України | Фармацевт Практик | ||
Курбан О. Маркетинг web 4.0. Як штучний інтелект допомагає працювати зі споживачами? / О. Курбан // Фармацевт Практик. - 2018. - № 2. - С. 4-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/farmpr_2018_2_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Курбан О. Маркетинг web 4.0. Як штучний інтелект допомагає працювати зі споживачами? / О. Курбан // Фармацевт Практик. - 2018. - № 2. - С. 4-5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/farmpr_2018_2_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |