Наукова періодика України Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії


Шевцов Є. Д. 
Глобальні маркетингові комунікації в міжнародних компаніях як чинник формування іміджу держави / Є. Д. Шевцов // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2017. - Вип. 6(1). - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2017_6%281%29__8
  Повний текст PDF - 369.917 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шевцов Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шевцов Є. Д. Глобальні маркетингові комунікації в міжнародних компаніях як чинник формування іміджу держави / Є. Д. Шевцов // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2017. - Вип. 6(1). - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2017_6(1)__8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шевцов Єгор Дмитрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського