Наукова періодика України | Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії | ||
Бортнік Н. В. Особливості застосування соціального медіа-маркетингу для просування продукту підприємств / Н. В. Бортнік // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2017. - Вип. 3. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2017_3_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бортнік Н. В. Особливості застосування соціального медіа-маркетингу для просування продукту підприємств / Н. В. Бортнік // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2017. - Вип. 3. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2017_3_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |