Наукова періодика України Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії


Robul Yu. V. 
Advertising and social media as modern trends for development of luxury brands management / Yu. V. Robul, K. O. Kharchenko // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 6(1). - С. 171-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2016_6%281%29__37
  Повний текст PDF - 234.579 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Robul Y.
  • Kharchenko K.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Robul Yu. V. Advertising and social media as modern trends for development of luxury brands management / Yu. V. Robul, K. O. Kharchenko // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 6(1). - С. 171-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2016_6(1)__37.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського