Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Юдіна Н. В. 
Історичні аспекти формування постінформаційного маркетингу / Н. В. Юдіна // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2019. - № 16. - С. 301-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2019_16_33
Виокремлена проблематика відсутності чітких прогнозів, наскільки ринкові стосунки зберігатимуться у майбутньому. При цьому маркетинг, як інструмент і концепція управління підприємством, був розроблений саме для умов ринкової економіки. Це актуалізує питання доцільності визначення місця маркетингу у системі економічних стосунків у суспільстві майбутнього. Також є актуальним питання проблематики періодизації історії людства, що визначатиме особливості постінформаційного суспільства. У якості об'єкту дослідження і критерію історичної періодизації було запропоновано економічні стосунки, еволюція у структурі яких характеризує кожний тип суспільств. А в якості меж періодів періодизації у статті запропоновано використовувати певну революційну технологію, яка спроможна змінити сутність економічних стосунків у суспільстві. На основі циклічного підходу до періодизації, грунтуючись на аналогії з тим, що для попередніх крайніх двох типів суспільств, а саме ери індустріального суспільства та ери інформаційного суспільства, вже були розроблені дві моделі, висунуто гіпотезу про існування певної сценарної закономірності у еволюції економічних стосунків також і у межах інших історичних періодів. Зокрема для цього для моделі еволюції та революції ринка Д. Шульца та футурологічної моделі Інтернет-ринка було запропоновано використовувати замість терміну "ринок" термін "економічні стосунки" для умов індустріального суспільства та інформаційного суспільства відповідно. На основі головних положень висунутої гіпотези наведено докладну розробку моделей для кожного типу суспільств минулого, а також для кожного історичного періоду виокремлюється революційна технологія, що послугувала причиною руйнації попередніх економічних стосунків і виникнення нових їх форм на кожному з історичних етапів. Розроблений комплекс циклічних моделей еволюції та революції економічних стосунків в умовах певної історичної ери відкриває можливість екстраполяції їх принципу у майбутнє для передбачення економічних стосунків в умовах постінформаційного суспільства, а також ролі маркетингу в ньому.
  Повний текст PDF - 1.089 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Юдіна Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Юдіна Н. В. Історичні аспекти формування постінформаційного маркетингу / Н. В. Юдіна // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2019. - № 16. - С. 301-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2019_16_33.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Юдіна Наталія Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського