Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Жуковська О. А. 
Економіко-математичне моделювання розвитку підприємства у сфері туризму / О. А. Жуковська, М. М. Хома // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 593-601. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_67
Побудовано математичну модель аналізу і прогнозування діяльності туристичного підприємства з урахуванням зовнішніх інвестицій. Побудовано математичну залежність динаміки приросту кількості туристів від різних видів інвестицій, оскільки інвестування є однією з опор, на яких будується фундамент ринкової економіки, а інвестиції, зокрема іноземні, є надважливими для розвитку економіки нашої країни. Туристична сфера є однією із стратегічних галузей економіки, за допомогою якої відбувається подальший соціально-економічний розвиток держави, а для формування туристичного ринку та успішного розвитку національного туризму необхідним є не лише наявність ряду складових туристичної індустрії і туристично-рекреаційний потенціал, а й наявність сприятливого інвестиційного клімату та механізму надходження інвестицій у туристичну галузь. Вирішення цієї проблеми дасть змогу підвищити зростання соціально-економічних показників підприємств, регіону та країни загалом. Тому необхідно розробити модель, яка б враховувала вплив цих факторів для створення максимально ефективного плану розвитку туристичного підприємства. Показано, що запропонована модель дозволяє дослідити динаміку розвитку та проаналізувати різні стратегії поведінки туристичного підприємства на ринку. Розглянуто такі можливі види інвестицій, основною метою яких є збільшення кількості туристів, прибутку, зменшення плати за інвестиції та збільшення коефіцієнту реінвестування. Для розглядуваних стратегій проведено порівняння динаміки основних показників: прибутку та плати за інвестиції. В результаті визначений ефективний вид інвестицій, який дозволить збільшити потік туристів, і як наслідок зберегти та посилити конкурентну позицію підприємства на ринку. Отже, необхідність організації інвестування в туристичній сфері обумовлює велику практичну потребу в проведенні досліджень інвестиційного процесу в туристичному бізнесі і теоретичному обгрунтуванні вибору напрямків активізації інвестиційної діяльності, і саме запропонована модель дозволяє визначити напрям інвестиційної політики туристичного підприємства, оперуючи основними показниками його діяльності.
  Повний текст PDF - 826.718 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Жуковська О.
  • Хома М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Жуковська О. А. Економіко-математичне моделювання розвитку підприємства у сфері туризму / О. А. Жуковська, М. М. Хома // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 593-601. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_67.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського