Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Zadko K. 
Simulation of the activities of subjects of e-business on the basis of a compatible probabilistic model / K. Zadko, O. Stets // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 557-566. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_63
Розглянуто становище електронної комерції та електронного бізнесу в умовах сучасної економіки України. Актуальність даного дослідження сьогодні особливо висока, адже успіх електронного бізнесу залежить насамперед від запровадження інноваційних проектів заснованих на економіко-математичному моделюванні діяльності субієктів електронного бізнесу. Запропоновано використання ймовірнісної моделі для моделювання діяльності суб'єкта електронного бізнесу математичну модель С. Пателя та А. Шліжпера, яка будується на основі простої ймовірнісної моделі та враховує деякі психологічні ефекти поведінки споживача при виборі товарів на ринку. Розглянуто наступні ефекти: ефект мінімізації шкодування, ефект оцінки важливості якостей та властивостей, ефект мінімізації відстані до середнього товару. Дослідження базуються на вивченні робіт вчених-економістів, на узагальненні та комплексному аналізі вітчизняних та закордонних досліджень поведінки споживачів у розрізі e-commerce. Серед методів, застосованих при дослідженні можна виокремити такі як спостереження, аналізу та синтезу, метод моделювання. При визначенні ймовірності вибору платформи у даній моделі використовується функція корисності. На основі матриці ймовірнісних переходів побудовано модель вибору споживачів між двома платформами електронної комерції. Запропоновано використання даної моделі для вибору компаніями платформ щодо здійснення своєї діяльності, а також для оцінки діяльності власне Інтернет - платформ в цілому. Результатами моделювання є прогноз розподілення долі ринку між конкурентами. В ході дослідження виконано наступні завдання: вивчено стан ринку електронної комерції в Україні; досліджено поведінку суб'єкта електронного бізнесу; зібрано та опрацьовано статистичну інформацію, стосовно об'єкта дослідження; побудовано модель поведінки Інтернет-споживачів за допомогою обраної моделі.
  Повний текст PDF - 741.218 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Zadko K.
  • Stets O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Zadko K. Simulation of the activities of subjects of e-business on the basis of a compatible probabilistic model / K. Zadko, O. Stets // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 557-566. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_63.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського