Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Солнцев С. О. 
Особливості digital-маркетингу на промисловому ринку побутової хімії / С. О. Солнцев, О. П. Грібініченко // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 431-442. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_49
Розглянуто специфіку digital-маркетингу на промисловому ринку. Визначено, яким чином особливості діяльності на ринку промислових споживачів впливають на розробку стратегії цифрового маркетингу. Виявлено особливі аспекти стратегії digital-маркетингу, які мають бути враховані компаніями при її розробці. Досліджено ключові тенденції у середовищі промислових споживачів, сформовані під впливом розвитку та проникнення інтернет-технологій у бізнес-середовище. Визначено роль інтернету у процесі прийняття рішення про покупку товарів промислового призначення. Здійснено аналіз характеристик осіб, що приймають рішення про покупку продуктів побутової хімії промислового призначення, та на основі отриманих результатів зроблено висновок про доцільність інвестування в канал інтернет-комунікацій. Запропоновано базові інструменти digital-маркетингу, які мають бути задіяні у стратегії digital-маркетингу компаній, що працюють на промисловому ринку побутової хімії, та шляхи їх використання для підвищення ефективності діяльності підприємств: система автоматизації маркетингу, CRM-система, веб-сайт, пошуковий маркетинг, онлайн-маркетплейси, контент-маркетинг. Система автоматизації маркетингу та CRM-система дозволяють здійснити інтеграцію онлайн та офлайн каналів з метою отримання переваг омніканальної стратегії. Веб-сайт, інтегрований з веб-магазином, та організація власного кабінету покупців дадуть можливість покращити досвід споживачів та підвищити лояльність. Пошуковий маркетинг є ключовим елементом стратегії digital-маркетингу на промисловому ринку, тому необхідно забезпечити видачу веб-сайту за даними ключовими запитами. Збільшення продажів та пидвищення проникнення забезпечується просуванням товарів у середовищі онлайн-маркетплейсів, а також завдяки роботі з відгуками клієнтів на даних сайтах. Контент-маркетинг реалізується на веб-сайті компанії, у соціальних мережах та нагалузевих медіа-ресурсах. Ефективним є контент навчального характеру, іміджевий контент, відеоконтент.
  Повний текст PDF - 840.148 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Солнцев С.
  • Грібініченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Солнцев С. О. Особливості digital-маркетингу на промисловому ринку побутової хімії / С. О. Солнцев, О. П. Грібініченко // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 431-442. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_49.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Солнцев Сергій Олексійович (1958–) (фізико-математичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського