Наукова періодика України | Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут" | ||
Москаленко О. Д. Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб-сторінок / О. Д. Москаленко, О. В. Зозульов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 373-382. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_43 Необхідність маркетингових досліджень обумовлена потребою зниження ризику прийняття неправильного рішення за рахунок кращого знання і розуміння стану і динаміки факторів навколишнього середовища. В даний час все більше компаній використовують новий напрямок маркетингових досліджень, який об'єднує в собі маркетинг, нейрофізіологію і когнітивну психологію. Комплексно розглянуто цей напрямок - нейромаркетинг та досліджено використання одного з його інструментів - айтрекеру при тестуванні веб-сторінок. Описано основні поняття, які лягли в основу нейромаркетингових досліджень. Виділено і охарактеризовано основні етапи нейромаркетингового дослідження. Розглянуто питання, пов'язані зі спеціальними нейромаркетинговими інструментами, які маркетологи використовують для отримання актуальних результатів в ході досліджень. Також, виявлено основні причини використання спеціалізованих інструментів і визначені показники, які дослідники аналізують при формуванні висновків і рекомендацій для замовників. Описано показники, які є універсальними для усіх інструментів нейромаркетингу. Надано результати дослідження з приводу використання технології айтрекінгу при тестуванні веб-сторінок. Визначено, що айтрекінг доповнює традиційні методи дослідження, дає нове розуміння проблеми і наочно підтверджує сформовані гіпотези. У ході аналізу визначено, що результати дослідження за допомогою айтрекера містять як показники, так і візуальні карти, що допомагає більш чітко відповісти на питання дослідження та сформувати рекомендації. Виявлено і зазначено, що показники при тестуванні веб-сайтів за допомогою айтрекінгу необхідно розглядати у взаємозв'язку та зіставлені з крітеріями оцінки Інтернет комунікацій. Обгрунтовано актуальність використання технологиї комапаніями, що займаються розробкою та тестуванням веб-сайтів, за допомогою зіставлення показників, які отримуються у процесі нейромаркетингового дослідження та критеріїв ефективності маркетингових Інтернет-комунікацій. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Москаленко О. Д. Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб-сторінок / О. Д. Москаленко, О. В. Зозульов // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 373-382. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_43.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |