Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Savchenko K. 
Building business processes as a way to implement the system approach in marketing management / K. Savchenko, N. Iazvinska // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 330-340. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_39
Досліджено прояви системного підходу в управлінні, зокрема, в управлінні службою маркетингу на підприємстві. Розкрито суть, особливості та переваги застосування системного підходу в управлінні маркетингом та службою маркетингу підприємстві. Для цього описано службу маркетингу в організації як систему та визначено її основні складові. В ході дослідження виявлено, що реалізація системного підходу в управлінні маркетингом та службою маркетингу підприємства може бути реалізована шляхом формалізації та відлагодження відповідних бізнес-процесів. Проаналізовано підходи до визначення поняття "бізнес-процес", описано структуру та визначено основні компоненти бізнес-процесів в управлінні маркетингом та службою маркетингу підприємства. Спираючись на класичну послідовність етапів маркетингової діяльності підприємства, авторами побудовано схему відображення основних бізнес-процесів в управлінні маркетингом та діяльності служби маркетингу на підприємстві. Дослідження бізнес-процесів в службі маркетингу, які відображають основні етапи маркетингової діяльності і їх чітке розуміння дозволяє виявляти слабкі місця в організації служби маркетингу на підприємстві, раціональніше планувати, розподіляти та використовувати ресурси, а також забезпечує можливість реалізації довгострокового планування та ефективного масштабування бізнесу. Для цього у роботі запропоновано характеристику основних способів формалізації (опису) бізнес-процесів таких як текстовий, табличний та графічний. Виділено та розкрито особливості застосування кожного з охарактеризованих способів формалізації бізнес-процесів, а також їх переваги та недоліки. Авторами роботи детально проаналізовано переваги застосування бізнес-процесів в управлінні службою маркетингу, а також визначено симптоми, які свідчать про необхідність вдосконалення бізнес-процесів управління маркетингом/діяльності служби маркетингу підприємства. Також в даній роботі авторами визначено та проаналізовано основні методи вдосконалення бізнес-процесів в службі маркетингу підприємства.
  Повний текст PDF - 704.069 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Savchenko K.
  • Iazvinska N.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Savchenko K. Building business processes as a way to implement the system approach in marketing management / K. Savchenko, N. Iazvinska // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2018. - № 15. - С. 330-340. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2018_15_39.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського