Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Перерва П. Г. 
Маркетингові підходи до моніторингу кон’юнктури товарного ринку промислового підприємства / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 343-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_54
Обгрунтовано основні принципи моніторингу кон'юнктури товарного ринку. До них віднесено: об'єктивність, точність, деталізація, цілеспрямованість, ефективність. Розглянута сутність кожного принципу та розроблено їх економічний зміст. Доведено, що побудова системи моніторингу стану товарної кон'юнктури ринку повинна вестись з використанням взаємодії поняття маркетингового середовища та поняття маркетингового дослідження. З цих позицій визначено сутність економічної кон'юнктури як предмета моніторингового дослідження. Кон'юнктура товарного ринку в системі економічного моніторингу - це форма прояву на конкретному ринку системи факторів і умов відтворювання в їх постійному розвитку і взаємодії, що проявляється в певному співвідношення попиту, пропозиції, якості та динаміки цін. Обгрунтовано, що під економічним моніторингом товарної кон'юнктури слід розуміти систематичний збір, обробку і аналіз відповідної інформації, яка може бути використана для вдосконалення процесу прийняття управлінських рішень в системі виробничо-комерційної діяльності промислового підприємства.
  Повний текст PDF - 230.786 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Перерва П.
  • Кобєлєва Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Перерва П. Г. Маркетингові підходи до моніторингу кон’юнктури товарного ринку промислового підприємства / П. Г. Перерва, Т. О. Кобєлєва // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 343-348. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_54.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Перерва Петро Григорович (економічні науки)
  • Кобєлєва Тетяна Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського