Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Гнітецький Є. В. 
Еволюція форм сексуальних стимулів у рекламі та фактори, що вплинули на їх сприйняття споживачами / Є. В. Гнітецький, О. П. Грібініченко // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 286-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_46
Досліджено історію використання сексуальних стимулів у рекламній індустрії США. Розглянуто історичні передумови активного впровадження сексуальних стимулів у рекламні матеріали виробників. Виділено основні соціальні, економічні та культурні фактори, що зумовлювали необхідність зміни підходів до апеляції до сексуальних мотивацій аудиторії на кожному етапі розвитку використання сексуальних стимулів у рекламі. Визначено, які положення психології та теорії поведінки споживача лягли в основу формування у спеціалістів комплексного розуміння механізму впливу сексуальних стимулів у рекламі на психіку людини. Здійснено аналіз головних тенденцій, характерних для рекламних звернень із сексуальним посилом, залежно від відповідного історичного періоду. На основі проаналізованого матеріалу розроблено таблицю, що містить узагальнення щодо характерних форм сексуальних стимулів, що використовувалися рекламодавцями, та факторів, що обумовили виявлені тенденції, на кожному етапі еволюції використання сексуальних стимулів у рекламі.
  Повний текст PDF - 86.997 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гнітецький Є.
  • Грібініченко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гнітецький Є. В. Еволюція форм сексуальних стимулів у рекламі та фактори, що вплинули на їх сприйняття споживачами / Є. В. Гнітецький, О. П. Грібініченко // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 286-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_46.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гнітецький Євген Віталійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського