Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Гнітецький Є. В. 
Big data в маркетингу: орієнтація на споживача / Є. В. Гнітецький // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 281-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_45
  Повний текст PDF - 138.617 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гнітецький Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гнітецький Є. В. Big data в маркетингу: орієнтація на споживача / Є. В. Гнітецький // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2017. - № 14. - С. 281-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2017_14_45.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гнітецький Євген Віталійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського