Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Пустова Т. О. 
Модель споживчого вибору абітурієнта в контексті формування комплексу маркетингових комунікацій на прикладі спеціальності "Маркетинг" НТУУ "КПІ" / Т. О. Пустова, М. О. Базь // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 13. - С. 330-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_50
Висвітлено вплив складових споживчої моделі оцінювання привабливості спеціальності абітурієнтом на етапи формування комунікаційної стратегії. Саме дослідження споживчих мотивацій дає змогу якнайкраще зрозуміти процес прийняття рішення при виборі спеціальності вступником та відповідно розробити комплекс маркетингових комунікацій для ефективного залучення цільової аудиторії. Розглянуто систему цінностей абітурієнтів, що визначає раціональну та ірраціональну складову мотиваційної компоненти моделі споживчого вибору. Особливу увагу направлено на цінності, що формують ірраціональну складову моделі. Їх детальний аналіз допомагає врахувати всі аспекти при розробці комунікаційного звернення. Визначено важливість впливу ситуативної компоненти на вибір спеціальності. Запропоновано процедуру розробки комплексу маркетингових комунікацій, направленого на абітурієнтів. При цьому враховано цілі, ринкові та маркетингові можливості, ресурси кафедри, що закликає випускників шкіл до вступу на її спеціальність. Сформульовано цілі, функції та завдання етапів побудови комунікаційної стратегії задля досягнення ефективності залучення абітурієнтів.
  Повний текст PDF - 171.928 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пустова Т.
  • Базь М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пустова Т. О. Модель споживчого вибору абітурієнта в контексті формування комплексу маркетингових комунікацій на прикладі спеціальності "Маркетинг" НТУУ "КПІ" / Т. О. Пустова, М. О. Базь // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 13. - С. 330-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_50.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Базь Марія Олексіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського