Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Окунєва О. В. 
Концепція внутрішнього маркетингу в теорії маркетингу / О. В. Окунєва // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 414-422. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_65
Представлено думки та здобутки європейських, російських та українських вчених щодо концепції внутрішнього маркетингу на тлі маркетингової теорії. Ключові визначення та положення концепції внутрішнього маркетингу розкладено відповідно до елементів комплексу 4Р: продукт, ціна, місце, просування. Окреслено сутність внутрішньо маркетингового продукту, внутрішньо маркетингової ціни, внутрішньо маркетингового місця та внутрішньо маркетингового просування. Охарактеризовано ідеологічні відмінності складових елементів комплексу внутрішнього маркетингу від аналогічних у традиційному їх розумінні. Розглянуто еволюцію трактування внутрішньо маркетингового продукту, природу його ціни, а також сформовано авторське визначення "внутрішньо маркетингового місця". Конкретизовано поняття внутрішньо маркетингових комунікацій від суміжних до них - корпоративних комунікацій та внутрішнього PR. Загалом, дана стаття формує чітке уявлення щодо внутрішнього маркетингу як маркетингової концепції, та укладає майбутню можливість визначення її цінності поряд із новітніми концепціями маркетингу.
  Повний текст PDF - 1.043 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Окунєва О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Окунєва О. В. Концепція внутрішнього маркетингу в теорії маркетингу / О. В. Окунєва // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2014. - № 11. - С. 414-422. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2014_11_65.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Окунєва Ольга Володимирівна (1985–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського