Наукова періодика України | Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут" | ||
Діброва Т. Г. Стратегія адаптації міжнародної реклами: вітчизняний досвід / Т. Г. Діброва, Ю. О. Дударєва // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 321-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_55 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Діброва Т. Г. Стратегія адаптації міжнародної реклами: вітчизняний досвід / Т. Г. Діброва, Ю. О. Дударєва // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 321-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_55.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |