Наукова періодика України Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"


Діброва Т. Г. 
Стратегія адаптації міжнародної реклами: вітчизняний досвід / Т. Г. Діброва, Ю. О. Дударєва // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 321-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_55
  Повний текст PDF - 432.17 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Діброва Т.
  • Дударєва Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Діброва Т. Г. Стратегія адаптації міжнародної реклами: вітчизняний досвід / Т. Г. Діброва, Ю. О. Дударєва // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 321-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_55.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Діброва Тетяна Георгіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського