Наукова періодика України Економічний вісник Дніпровської політехніки


Аль-Газу А. 
Оцінка маркетингової привабливості країн Близького Сходу для зовнішньоекономічної діяльності підприємств України / Аль-Газу А. // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2016. - № 2. - С. 126-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2016_2_19
  Повний текст PDF - 1.237 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Аль-Газу А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Аль-Газу А. Оцінка маркетингової привабливості країн Близького Сходу для зовнішньоекономічної діяльності підприємств України / Аль-Газу А. // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2016. - № 2. - С. 126-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2016_2_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Аль-Газу Алі Ахмед Мохамед (економічні науки)
  • Аль-Газу Алі (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського