Наукова періодика України | Економічний вісник Дніпровської політехніки | ||
Аль-Газу А. Оцінка маркетингової привабливості країн Близького Сходу для зовнішньоекономічної діяльності підприємств України / Аль-Газу А. // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2016. - № 2. - С. 126-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2016_2_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Аль-Газу А. Оцінка маркетингової привабливості країн Близького Сходу для зовнішньоекономічної діяльності підприємств України / Аль-Газу А. // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2016. - № 2. - С. 126-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2016_2_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |