Наукова періодика України Економічний вісник Дніпровської політехніки


Яцентюк С. В. 
Створення ефективного підходу щодо формування та розвитку капіталу бренду за допомогою методу управління "GAP – розривом бренду" / С. В. Яцентюк // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2015. - № 4. - С. 153-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2015_4_20
  Повний текст PDF - 829.535 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яцентюк С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яцентюк С. В. Створення ефективного підходу щодо формування та розвитку капіталу бренду за допомогою методу управління "GAP – розривом бренду" / С. В. Яцентюк // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2015. - № 4. - С. 153-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2015_4_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яцентюк Станіслав Васильович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського