Педько І. А. 
Концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємств / І. А. Педько // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2015. - № 3. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2015_3_16
  Повний текст PDF - 304.971 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Педько І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Педько І. А. Концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємств / І. А. Педько // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2015. - № 3. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2015_3_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Педько Ірина Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського