Наукова періодика України Економічний вісник Дніпровської політехніки


Решетілова Т. Б. 
Формування маркетингових комунікацій промислового підприємства для просування інноваційних товарів на основі індивідуалізації споживчого попиту / Т. Б. Решетілова, В. К. Ніколаєва // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2014. - № 1. - С. 169-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2014_1_24
  Повний текст PDF - 342.481 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Решетілова Т.
  • Ніколаєва В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Решетілова Т. Б. Формування маркетингових комунікацій промислового підприємства для просування інноваційних товарів на основі індивідуалізації споживчого попиту / Т. Б. Решетілова, В. К. Ніколаєва // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2014. - № 1. - С. 169-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2014_1_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Решетілова Тетяна Борисівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського