Наукова періодика України | Економічний вісник Дніпровської політехніки | ||
Решетілова Т. Б. Формування маркетингових комунікацій промислового підприємства для просування інноваційних товарів на основі індивідуалізації споживчого попиту / Т. Б. Решетілова, В. К. Ніколаєва // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2014. - № 1. - С. 169-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2014_1_24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Решетілова Т. Б. Формування маркетингових комунікацій промислового підприємства для просування інноваційних товарів на основі індивідуалізації споживчого попиту / Т. Б. Решетілова, В. К. Ніколаєва // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2014. - № 1. - С. 169-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2014_1_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |