Наукова періодика України Економічний вісник Дніпровської політехніки


Літовкіна О. О. 
Маркетингова стратегія моніторингу задоволення споживачів на основі індексу NPS (Net Promoter Score) / О. О. Літовкіна // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2013. - № 4. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2013_4_19
  Повний текст PDF - 352.836 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Літовкіна О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Літовкіна О. О. Маркетингова стратегія моніторингу задоволення споживачів на основі індексу NPS (Net Promoter Score) / О. О. Літовкіна // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2013. - № 4. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2013_4_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського