Наукова періодика України Економічний вісник Дніпровської політехніки


Файвішенко Д. С. 
Споживацький потенціал як фактор маркетингового формування інноваційного потенціалу / Д. С. Файвішенко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2012. - № 2. - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2012_2_24
  Повний текст PDF - 214.406 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Файвішенко Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Файвішенко Д. С. Споживацький потенціал як фактор маркетингового формування інноваційного потенціалу / Д. С. Файвішенко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2012. - № 2. - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2012_2_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Файвішенко Діана Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського